I min blogg kommer jag att skriva om hur man kan renovera utan att "blåsa ut hela skiten" och ett och annat pyssel blir det också.
onsdag 11 januari 2012
Smycketavla
Den här smycketavlan har jag gjort av en anslagstavla i trä som jag köpte på Ikea. Jag har sprejat ramen med guldfärg och sedan klistrade jag fast sammetstyg från en gammal klänning som jag hade. De flesta av smyckena har jag gjort själv.
1 kommentar:
Vilken fin och bra smyckestavla du gjort! :)
Kul att du bor i Olskroken, jag bodde alldeles jämte, i Lunden, innan vi flyttade till huset.
Tack för dina fina ord på min blogg!
Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
Kram Sofia
Skicka en kommentar