onsdag 11 januari 2012

Smycketavla



Den här smycketavlan har jag gjort av en anslagstavla i trä som jag köpte på Ikea. Jag har sprejat ramen med guldfärg och sedan klistrade jag fast sammetstyg från en gammal klänning som jag hade. De flesta av smyckena har jag gjort själv.




1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken fin och bra smyckestavla du gjort! :)
Kul att du bor i Olskroken, jag bodde alldeles jämte, i Lunden, innan vi flyttade till huset.

Tack för dina fina ord på min blogg!

Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
Kram Sofia