onsdag 13 mars 2013

Retro dockvagn!

Den här dockvagnen i röd manchester vann jag i tio års åldern på lotteri. Eftersom jag var för gammal för att leka med dockvagnen har den sedan dess stått på min mammas vind tills nu....När Elsa fyllde år fick hon den i present.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiin! Men inte var vi väl för gamla att leka med dockor när vi var tio...eller? /Ursula

Anonym sa...

Nej men åhh va fin!! Hade en likadan när jag var liten så nu letar jag med ljus och lykta för att få tag i en likadan till min dotter :) Lär nog bli svårt men kul att se en i så fint skick :) mvh Annelie