I min blogg kommer jag att skriva om hur man kan renovera utan att "blåsa ut hela skiten" och ett och annat pyssel blir det också.
onsdag 13 mars 2013
Retro dockvagn!
Den här dockvagnen i röd manchester vann jag i tio års åldern på lotteri. Eftersom jag var för gammal för att leka med dockvagnen har den sedan dess stått på min mammas vind tills nu....När Elsa fyllde år fick hon den i present.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Fiin! Men inte var vi väl för gamla att leka med dockor när vi var tio...eller? /Ursula
Nej men åhh va fin!! Hade en likadan när jag var liten så nu letar jag med ljus och lykta för att få tag i en likadan till min dotter :) Lär nog bli svårt men kul att se en i så fint skick :) mvh Annelie
2 kommentarer:
Fiin! Men inte var vi väl för gamla att leka med dockor när vi var tio...eller? /Ursula
Nej men åhh va fin!! Hade en likadan när jag var liten så nu letar jag med ljus och lykta för att få tag i en likadan till min dotter :) Lär nog bli svårt men kul att se en i så fint skick :) mvh Annelie
Skicka en kommentar