måndag 17 september 2012

Piratrum!


Här är min dotterson Antons piratrum. På väggen har min syster målat fiskar och hajar. I kistan ligger fina utklädningskläder och på ribbstolen hänger piratfilten. 


Bilderna är målade med hjälp av overheadprojektor (går lika bra med projektor).


Bläckfisk som är ute och simmar!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina bilderna blev! Syrran